Nowy Type O Negative jednak w marcu. Strona: 1

Nowy Type O Negative jednak w marcu Dodano: 2006-12-21 19:54

Ideryn (Bicz)
Ideryn
gdzieś na Ziemi Lubuskiej

Nie mogę się już doczekać!!!! "Dead Again" - czyli że wszystko po staremu... No prócz image Petera...oh gosh ! Kenny i Danzing... no proszę

Mrok mym domem, Księżyc mą drogą.... Wędrowiec jestem z zielonej krwi i malin.

Dodano: 2006-12-22 10:59

Az boje sie pytac, ale o co chodzi z nowym image Petera...?

Dodano: 2006-12-22 13:06

Ostatnio ubawila mnie wypowiedz pewnej osoby na temat tego, ze Peter nie zyje. He he he. Ludzie to sa

Czekam na plyte, ale czy specjalnie jakos to nie wiem.
A nowy image, chodzi o wasy i brode?;>

To nie moje są słowa, to legenda ludowa.

Dodano: 2006-12-22 13:19

Czekam na plyte, bardzo bardzo :twisted:

Miala byc juz na jesieni...

Moze ktos sie dal nabrac na ten zart, ktory byl swego czasu jak sie wchodzilo na strone, tablica nagrobkowa z napisem "Peter Steele 1962-2005"...

Hmmm, wąsy i broda to jeszcze pol biedy :wink: ...

Dodano: 2007-01-02 16:42

gdyby tak jeszcze przyjechali na koncert do Polski...

qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos!

Dodano: 2007-02-20 18:50

Type O Negative to moi ulubieńcy, oczywiście najlepsze albumy to "October Rust" i "World Cioming Down". Wyobraźcie sobie słucham sobie teraz "Dead Again" a który dzisiaj mamy 20 luty. Co mogę powiedzieć.........po kilkunastu przesłuchaniach "rewelacja" Coś pomiędzy dwoma moimi ulubionymi albumami, a na początku ciężko było mi przez niego przebrnąć.....a teraz ....oni są wielcy!!!!

Dodano: 2007-02-22 02:43

Ze względu na to że jest to mój pierwszy post na tym forum - pragnę powiedzieć - ssijcie

To był oczywiście głupi żart z mojej strony. Witam wszystkich fanów Type'O.

Jeżeli chodzi o Dead Again - ciężko było strawić na początku, ale u mnie ta płyta ma 10/10.